ترفند هوشمندانه فرمول موفقیت که هیچ کس در مورد آن بحث نمی کند

Wiki Article

برای رسیدن به موفقیت همه چیز به خودتان بستگی دارد! چقدر تشنه موفقیت هستید و آیا حاضرید بابت رسیدن به موفقیت یک سری عادت های سخت تان را تغییر دهید.

در غیر این صورت، زندگی کنترل شما را به دست خواهد گرفت.» موفقیت شما این نوید را می‌دهد که کنترل زندگی خویش را در دست دارید. به خاطر این پیروزی بزرگ به شما تبریک عرض می‌نماییم.

شما با داشتن روحیه بالا می‌توانید افکار منفی را از ذهن‌تان پاک کنید و با آرامش خاطر به دنبال کسب موفقیت در زندگی بروید. پس مراقب روحیه خود باشید.

خمیازه کشیدن می تواند نشان دهد که آیا شما یک روان آزار هستید یا نه؟!

وقتی ارتعاش خواسته و هدف آن را به کائنات ارسال می کنید یه مدت زمانی طول میکشد تا خواسته ای که ارتعاشش را فرستاده اید وارد زندگیتان شود.

بیشتر مردم بر این باورند که کسب موفقیت در زندگی سخت و دشوار است، اما در حقیقت برای دست‌یافتن سايت منبع به موفقیت در زندگی به تلاش و کوشش و جدیت نیاز است. فقط کافی است بخواهیم و اراده کنیم.

افراد دارای اعتماد بنفس توانایی انجام کارهای سخت  را دارند و هنگام بروز مشکلات شرایط را مدیریت می‌کنند و با اعتماد به خود و توانایی‌هایشان به موفقیت می‌رسند.

کمربند اصلی سیارک ها بین کدام دو سیاره قرار دارد (علوم نهم)

این کتاب رسیدن به موفقیت رو خیلی علمی بررسی کرده، با مطالعه تعداد زیادی از افراد و یکی از نقاط قوتش این هست که سعی کرده هم افراد موفق و هم افراد غیرموفق رو مطالعه کنه، چیزی که تو کتاب‌های موفقیت کمتر دیده میشه.

تبریک به شما که با موفقیت چشمگیرتان ثابت کردید که کار سخت و صداقت در واقع بهترین سیاست‌ها هستند.

مشخص کنید که دقیقا چه چیزی می خواهید و راههای رسیدن به آن چیز را کامل در دفترتان بنویسید.

«مأموریت من در زندگی صرفاً تلاشی برای زنده‌ماندن نیست، بلکه هدفم کامیابی و موفقیت است و این کامیابی و موفقیت به‌دست نمی‌آید مگر با شوق و شفقت و داشتن سبْک و سیاق خود در زندگی».

این افراد بر این باورند که به جای خدمت به خود به دیگران خدمت کنید. اگر بتوانید نیازی را در جامعه حس کنید و بر اساس آن خدمتی را ارائه دهید یقین کنید به نتایج خوبی برای خودتان دست می‌یابید.

نحوه رفتار و برخورد با کسی که با فرزندتان بدرفتاری کرده است

Report this wiki page